Trädfällning och motorsågande!

Idag har jag hjälpt pappa välta omkull lite träd hemma hos oscar. Jag fattar inte hur han orkar med det varje dag. sjukt jobbigt jobb har han. Jag kommer garanterat ha träningsvärk i armarna i morgon:P

Jag ska åka till jobbet om 10 min och jobba i ett par timmar. Jag har jobbat 5 dagar i rad nu och passen har vat ca 10 timmar.  Så idag ska det bli skönt med ett 4 timmars pass.

Okej det var ytterligare en dag då jag inte hade något intressant att skriva om. Kul liv!
PUSS! //PM

Kommentarer
Postat av: helena

Hej Pernilla :) Hoppas allt är bra! känner mig dum som frågar igen ... Men du skulle inte ha lust att hjälpa mig med min bloggdesign? (a

KRAM!

2011-09-22 @ 15:32:33
URL: http://helenaakihlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0