Alla hjärtans dag!

Ja idag är det ju alla hjärtansdag, och jag sitter ensam hemma medans min sötnos är och jobbar. Vad ska man göra för något speciellt för honom idag då? Funderade på någon fin middag kanske. men har inte hemma att laga någon fin middag med :/ Han får mängder med pussar! det blir en bra present.

Haha jag hatar att vara pank. jag skulle gissa på att jag har ca 80 kronor kvar på mitt konto. Och det jobbiga är att jag har inte en anning om vart pengarna har tagit vägen förutom dom som jag har lagt in på sparkontot. och något som är mer jobbit är att det bara är den 14 idag så det är några dagar kvar tills lönen kommer :/

Aja men jag får klara mej på det jag har :P

PUSS! //PM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0