Hund bilder!

Ja jag har ju tagit lite bilder på hundarna när vi var ute på promenix med dom. Har dock bara redigerat 3 av bilderna. men här är dom i alla fall!

           

Hunden i mitten, det är Irma! och hon sprang iväg från matten när dom var uten på promenad igår. så jag, lena och en vännina till lena letade efter irma i 3 ½ timme. Oscar kom sedan och hjälpte till och efter mycket letade och många svordomar så hittade jag och oscar irma ute på ett gärde. och nu är det ju så att jag bor på landet och där finns det mycket skog och mycket gärden så vi hade en hel del ställen att leta på så att säga. men alla var glada när vi väl hade fått tag i henne och då kunde man inte skälla på henne eftersom att hon var ju hemma.

En mycket speciell alla hjärtans dag. :P

Ha det bäst!
PUSS! //PM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0