God fortsättning allesammans!!

Ja som sagt god fortsättning! Jag hade en jätte rolig nyårsafton med god mat och fina fyrverkerier!
Jag och Oscar var med Oscars barndomskompis Olle och hans tjej Johanna! Jätte trevligt och roligt hade vi. Och på tolv slaget vart det champang i mängder! :D

Nu måste jag också ta upp lite det här med fyrverkeri smällandet som var i går. Jag personligen tycker att man borde ha något slags tillstånd för att skjuta fyrverkerier! Folk är ju idioter när dom ska hålla på med det där. Tex. när vi stod och kollade på alla raketer så kommer det fram en unge som kanske var 12-13 år och ställer en smällare precis bakom där oscar stod. Men herregud! För det första så får man inte använda fyrverkeri pjäser förens man är 18 år! sedan så tycker jag att om föräldrar han köpt smällare åt sina barn så får dom väl hålla lite koll på dom också. Dom har ju litesom ett ansvar!

Aja det var min åsikt om det hela i alla fall.
Juste mitt nyårslöft är att gå ner minst 5 kg! Dä är grejer de! :D

God fortsättning!!
PUSS! //PM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0