Tråkigt är de!

Ja det är så tråkigt när man förlorar eller nästan förlorar kontakten med sina vänner. Mina vänner i grundskolan är det väl två eller tre jag har kontakt med. och från gymnasiet är det bara en. Usch det är jätte sorgligt! Hatar att bo på landet. Långt ifrån destination och omvärld. Det är pga att jag bor på landet som jag har tappat kontakten tror jag. om jag skulle bott inne i stan hade det bara varit att bestämma 1 timme innan att man skulle träffas. Nu när jag bor på landet måste man planera ett par dagar innan efter som att man ska ta bilen och hejåhå! Ne inte kul!

Så i morgon ska jag sätta mej och kolla igenom min hårddisk och minnas det underbara människor jag har umgåts med!

PUSS! //PM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0