Sov dags!

JAAAAA! nu ska jag straxt få sova! är jätte trött efter dagens alla händelser.
Gick upp ganska skapligt för att åka in till stan och träffa syster. Vi gick runt och kollade lite, köpte även present till mammsen som fyller år i morgon. Sen så var vi på paus och käkade och då helt plötsligt skulle dom ha modevisning bredvid så ingen matro där inte. och jag förstod inte riktigt vad själva modevisningen gick ut på. dom vissade ju inte upp några kläder, dom hade bara sminkat sig konstigt och ruffsat till håret. men men dom var väl duktiga antar jag.
Sen kom Roger till stan och då gick vi till systemet för att handla lite öl och vin inför kvällen.

Skrev ju att vi skulle och bowla idag. Dom andra var och bowlade (Petra, Roger, Oscar och Pontus) inte jag. jag skjutsade mamma och pappa till festen så han inte med bowlingen. men var med och åt i alla fall. Plankstek vart det och det var gott, inte godaste jag har ätit i hela mitt liv men den var helt okej.
Efter att vi hade ätit så gick vi hem till petra och roger och spelade band rock och lips på xbox. dom drack öl och vin och jag drack coca cola! :) funkar för mej!

Sen blev det att åka och hemmta mamma och pappa. och nu är jag hemma i min säng och är berädd att sova nu!
Så god natt!
PUSS! //PM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0