Trött tjej!

Ja usch så trött jag är .vet inte varför direkt men är det i alla fall. Har varit duktig och både hunnit jobba och tränat idag. det är ju faktiskt bra tycker jag! :)
I morgon blir det en sväng på stan med storasyster för att införskaffa någon fin present till mammsen som fyller år på söndag (25/3). får se dag det blir. hon har ju bara önskat sig en sak och det är fat men det har hon önskat sig av alla så inte så kul att köpa precis. men men får se vad det blir.

I morgon kväller blir det att spöa skiten ur Oscar, Roger och Petra på bowling ( för jag är ju så grymt bra menar jag!) och efter det blir det käk. detta sker på hugos. High five!
Ska även vara taxi åt mammi och pappi för dom ska på fest! ja se det ska dom.

Men men nu orkar jag inte skriva mer om mitt så otroligt händelsefulla och intressanta liv, så nu ska jag sova!
PUSS! //PM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0