Los Angeles!

Ja nu sitter vi på det så kallade hotellet i Los Angeles. Vårt hotellrum ser ut som en vindsvrå eller ungefär som skrubben under trappen där Harry Potter fick bo. Usch och här ska vi spendera sista 9 dagarna av semestern :/ Aja men får väl hålla ut och korsa fingrarna för att man inte får något oväntat besök av herr kackerlacka och hans fru!
Aja nu ska jag sluta klaga. Har i alla fall haft det super bra i Las vegas där vi dock bara var 2 dagar. Men det var jätte häftigt att se. Vi var ju där en fredag och lördag och jag kan lova att det var liv och rörelse om kvällarna. När vi åkte till los Angeles i morse såg vi folk som gick hem från allt festande för att få sova några timmar och kanske nyktra till lite. Då var klockan runt 06.30 ungefär! :p
Juste gott folk! Jag har lyckats spärra mitt facebook konto! Hurra! Så vet inte om jag kan skriva där mer på resan men men ni får väl kolla vad som händer här på bloggen!
Men men hör av mig snart igen! :)
PUSS! //PM


Kommentarer
Postat av: Pia

Haha....när du skrev detta inlägg hade jag precis gått och lagt mig :) Kom ju hem från Rom natten mellan söndag och måndag. Ha det fortsatt jättebra så hörs vi. Kram

2012-09-17 @ 20:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0