Open water divers!!

Jaa tänka sig nu är Oscar och jag certifierade open water divers! Nice vetja! Dagens dykning gick jätte bra. Hade lite problem med trycket i öronen men det löste sig. Sedan skulle vi dyka ner i ett mörkt hål där man inte såg någonting nedanför sig. Jag fick lite panik för jag har ju lite smått med klaustrofobi så jag gick inte ner i hålet!
Men men jag blev certifierad i alla fall :) glad är jag. Var inte så svårt och läskigt som jag trodde att det skulle vara.
Har köpt fenor, bottis,? Mask och snorkel. Så nu är vi redo för nästa dyk äventyr! :)
Imorgon ska vi till universal studios! Det ska bli skoj de hoppas jag! :) åka massor karuseller och se hogwarts slottet i Harry Potter world! High five! Det ser jag fram emot mest!
Aja men ni ska vi visst och äta!
See you later!
PUSS! // PM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0